2015. június 8., hétfő

Ladenburg

Nincs útikönyvem erről a környékről, így az utazás összeállítása úgy jött létre, hogy nézegettem településneveket a térképen és beírtam a google-be és a kiadott képek alapján ítéltem meg, hogy tetszik-e, érdekel-e. Az összegyűjtött infókat kijegyzeteltem és ez a jegyzetes cetli vitt minket aztán egyik helyről a másikra. 

Ladenburg igazából nem esett útba, mert Heidelbergből a Neckar mentén mentünk volna tovább, és Ladenburg meg északra, a másik irányban fekszik. Egy kb. 17 km-es kitérőt tettünk arrafelé. 


Nagyon jól esett a kis település nyugalma a heildebergi hemzsegés után. Teljesen oda vagyok ezekért a favázas házakért és van olyan, amin 1200-as évek állt építési dátumként! Nagyon sok pedig úgy nézett ki, mintha csak a szent lélek tartaná még egyben. Én szinte visszarepültem ezekkel a házakkal, utcákkal a középkorba és nagyon élveztem a nyugalmat. 












Gyorsan körbejártuk a szép kis utcákat és indultunk is tovább. 










Éhesek is voltunk már nagyon, hiszen már délután fél 4 felé járt az idő és már Heidelbergben enni akartunk. Találtunk itt egy kabab üzletet, ahol a tulaj a szemünk előtt gyúrta meg a tésztát, húzta ki a friss, hajszálvékony és pizzaméretű kenyeret, ezt kb. egyetlen percre tette be a pizzasütőbe, majd embertelen mennyiségű húst és zöldséget pakolt rá és tekerte fel. Ekkora és ilyen finom dürüm dönert még sohanem ettünk. Nagyon jól is laktunk vele.  





















1 megjegyzés:

Fontos adatvédelmi információ!!! Kérlek olvasd el!!!

Kedves Követő! Minden hozzászólásnak örülök és megpróbálok, amennyire időm engedi, válaszolni is mindegyikre. Gyűlölködő, politikai tartalmú vagy reklámcélt szolgáló hozzásólások, vagy amelyek egyáltalán nem tartoznak a témához vagy a blogba, automatikusan törlésre kerülnek.

Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) szerint fel kell hívjam a figyelmét a megjegyzést hátrahagyó személyeknek, hogy aki itt megjegyzést hagy hátra, az annak nyilvánosságra tételével elismeri, hogy tudomásul vette, és egyetért vele, hogy adatai ezen a weboldalon (a Google és Blogger által) tárolásra és feldolgozásra kerülnek. Lásd: főcím: Felvilágosítás adatvédelmi irányelvekről